23. října 2009

Holčičí blogy - tak takhle to (snad) je.

Publikovali Autoři

Nedávno jsem měl možnost si s majitelkou dívčího blogu (který pro mně byl vždycky nějakým zplozením dětinskosti) promluvit o jejím výtvoru a zjistit o čem vlastně jsou stránky plné nesrozumitelných klikyháků, okopírovaných textů a ,,článečků".
Co jsem z jejího vyprávění pochopil jsem přeformuloval a zkrátil do pár vět:
Celé jsou to vlastně komunitní sítě které nahrazují klasický Facebook,Libimseti či Twitter. Autorka každého webu má nějaký seznam lidí které by měla navštívit určitý den... Většinou tam jsou články o tom co prožili (což je někdy zajímavé i pro mně :)) nebo co se jím líbí (huba,filmy či nějaký herec), také jsou zde občas nějaké odkazy na velkou škálu věcí a samozřejmě komentáře... Takže vlastně blogy tvoří velké skupiny a mají funkci předávat osobní data a zážitky ostatním. Výhodou že psaní blogu vyžaduje aspoň nějaké znalosti takže oproti Facebooku atd. mají pozitivní vliv na vzdělanost lidstva (fráze kterou tak rád používám).

Jsou zde ale i holčičí blogy (v tomto případě už stránky) které mají vysokou uroveň.
Jeden na který jsem dostal odkaz:
www.dominikamyslivcova.cz (

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

Okomentovat