23. října 2009

Proč mít rád/ nesnášet MFA weby?

Publikovali Autoři

Proč mít rád/nesnášet MFA weby?

Dnes mně napadl udělat článek o MFA webech...
Upřímně řečeno na MFA web se mi z vyhledávače nikdy nepodařilo dostat, občas jsem si nějaký ze zajímavosti prohlédl z linku na nějakém foru. Mnoho lidí dnes MFA weby odsuzuje a to ať z důvodu utoku na novější uživatele (nebo hloupější uživatelé internetu). Informační hodnota je u těchto stránek nízká či nulová ale myslím že nejsou tak špatné jak to většina lidí vidí. Řekněme příklad:
Tvořil jsem web v HTML s tématem Dějepis online (již brzy bude v nabídce :)). Vezmu si že ho kupující zprovozní a najde si ho školák který chce vědět něco dějepisu na středních školách. Rozklikne si v menu položku střední školy. A zobrazí se mu středně dlouhý text o středních a 3 reklamy pod tím. Klikne na reklamu přechází na stránku s daleko větší hodnotou než je předchozí a má to co potřebuje (hmm? jak kdy).
Toto je výhoda a další kámen ve zdi na obranu proti ,,zlým" odporcům MFA :).
Nevýhodou je však ,,zaplevování" internetu dalšími reklamami a jak už jsem zmiňoval podvody na uživatelé kteří MFA neznají.
Závěrem:,,Opět zlatá střední cesta" celkem šikovné jsou MFA weby s informační hodnotou. Výdělky se majitelům zlepšují protože se uživatelé vracejí a ti jsou zase spokojeni že našli to pro co na web přišli.

0 komentářů:

Okomentovat