23. října 2009

Výdělek na internetu ?

Publikovali Autoři


Musím zmínit svůj názor na tento víceméně nový fenomén a to že dnes každé ,,dítě" umí zadat do vyhledávače ,,jak vydělat peníze" a rozkliknout první popřípadě druhé co jim vyskočí...
Najdou samozřejmě pěknou stránku a nějaký návod obložen nějakou pěknou číslicí, a pokud zrovna nenarazí na podvodníka tak narazí na ,,normální" stránku kde najde nějaký systém na kterém opravdu může vydělat. Problém je že na celém nejen internetu ale i ve čemkoliv v našem životě platí můj nejoblíbenější citát od K. Franze ,,Luxus bohatých je zaplacen bídou chudých" to znamená že se vždy musí mít někdo špatně aby se měl někdo dobře a platí to podle mně všude.
Většina stránek vám neposkytne informace jak vydělat ale jen refferal link na kterém zbohatne jen majitel stránek. Našel jsem opravdu málo stránek kde jsem našel nějaké informace k výdělku aniž by z toho měl něco majitel (kromě reklam samozřejmě).
Plánuji že brzy zde napíšu pár způsobů na které jsem narazil po dlouhodobém zkoumání internetu ale myslím že se jen stačí podívat na www.webtrh.cz a zjistíte že pokud chcete vydělat na internetu tak opravdu musíte něco umět, pokud vám ale stačí 2 USD za měsíc z neobuxu tak ne. Ale myslím že to opravdu nikomu nehrozí.

0 komentářů:

Okomentovat