23. října 2009

VPDSP - co to je?

Publikovali Autoři

VPDSP - co to je?

Před nějakou dobou mi došel do emailu přes pár známých velice zajímavý článek.


VPDSP - Věkem Podmíněný Deficit Soustředění Pozornosti.

Projevuje se například takto:

Rozhodnu se zalít zahradu. Když jdu k hadici na zdi garáže, všimnu si,
že i auto potřebuje opláchnout. Jdu si pro klíč od auta, abych ho
yvezla na prostor před garáží.
všem přitom uvidím na stolku v předsíni neotevřenou poštu.
Asi bude rozumné se podívat, jestli tam nejsou nějaké složenky k
zaplacení.

Položím klíče od auta na stolek a začnu probírat poštu. Přitom vidím
řadu reklamních letáků a jdu je hodit do odpadkového koše v kuchyni.
Vidím, že je plný, takže letáky položím na kredenc a půjdu vyhodit
odpadky z koše do kontejneru na ulici.

Přitom si uvědomím, že vedle kontejnerů je schránka na dopisy, takže by
bylo dobré hned dát do schránky i ten dopis, co jsem večer psala. Jdu si
tedy pro něj do pokoje.

Na stole u dopisu leží hrnek s kávou, kterou jsem před chvílí pila.
Vezmu ho do ruky a cítím, že káva už vychladla. Nevadí, uvařím si nový
hrnek kávy.

Vezmu hrnek a jdu do kuchyně. Cestou vidím, že kytka ve váze začíná
uvadat. Tak položím hrnek na parapet a chci vzít vázu a napustit do ní
čerstvou vodu. Přitom uvidím na parapetu své brýle , které jsem
hledala ráno. Musím si je dát na svůj pracovní stůl, abych o nich
věděla. Ale nejdříve přece jen doleju vodu do vázy.

Položím brýle, vezmu vázu do ruky a vidím, že za vázou leží dálkové
ovládání od televize. Proboha, zase ho budeme večer hledat. Musím
ovladač položit k televizi v obýváku. No ale to počká, napřed přece jen
je nutno dolít vodu do vázy. Jdu do kuchyně a napouštím vodu. Přitom mi
vyšplouchne na kuchyňskou linku. A trochu i na podlahu.

Jdu do koupelny pro hadr, abych to utřela. Pak se vracím do předsíně a
přemítám, co jsem chtěla dělat.

K večeru - zahrada není zalitá, auto není umyté (ale nemůžu k němu
# najít klíče), na okně je hrnek se studenou kávou, kytky ve váze jsou
už úplně zvadlé, dopis není vhozený do schránky (ale taky ho nemůžu
najít), ztratily se mi brýle a televizi musíme ovládat ručně, ovladač
je bůhví kde.

Divím se, že nic není hotovo, když jsem se celý den nezastavila a jsem
ocela utahaná. No nic, jdu zkontrolovat došlé .maily.

Udělejte mi laskavost. Přepošlete to všem známým, protože si nemohu
vzpomenout, komu jsem to napsala a komu ne.
Jo a nesmějte se, jestli tyhle stavy neznáte! Váš den se blíží!!

To je konec a doufám že všechny čtenáře tato věc nepostihne :).

0 komentářů:

Okomentovat